Thursday 2 February 2017

Altered box

Cześć,

dziś chcę Wam pokazać co zrobiłem ze starym drewnianym pudełkiem.  Postawiłem na brązowo turkusową kolorystykę, by uzyskać efekt postarzenia.

Hi,

today I want show you what I've made from old wooden box. I decided on brow and turquoise color to get the aging effect.





 Postanowiłem tym razem obejść się bez kwiatów i zrobić coś z metalowymi dodatkami, które ułożyłem na tekturowej tarczy zegarowej.

I decided on a project without flowers and make something with metal  embellishments. I created them on chipboard clock face.




Kolor nadałem dzięki użyciu farby red caffeine z serii Vivid Vintage, metalicznej farby turkusowej i brązowemu rainbowsowi.

I gave color using Vivid Vintage red caffeine paint, metallic turquoise paint and brown rainbow color.




Użyłem: / I've used:


Pozdrawiam,

Regards,


6 comments:

  1. Ja osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka, zwłaszcza te, które są świetnie zrobione. Jestem wielbicielką małych, przeróżnych szkatułek... Kiczu nie znoszę, a Twój projekt mi się mega podoba. Pozdrawiam! Dobra robota!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Starałem się by nie przekombinować i chyba się udało :)

      Delete
  2. świetne pudełko - efekt rdzy rewelacyjny. Praca klimatem przypomina mi "Piratów z Karaibów" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Z "rdzą" zmierzyłem się już drugi raz i chyba zaczyna mi ona odpowiadać ;)

      Delete
  3. !!!! Mistrzostwo po prostu mistrzostwo:)

    ReplyDelete