Wednesday 28 September 2016

Banner - by Lilibleu



Hello 13 Arts fans !!!



My turn today to share with you this new project. I chose to make a new banner for my blog and my Facebook page with the magnificent Out Of The Blue collection. I wanted to change it since a long time!


C'est à mon tour de partager avec vous ce nouveau projet. J'ai choisi de réaliser une nouvelle bannière pour mon blog et ma page Facebook avec la magnifique collection Out Of The Blue. Cela faisait un moment que j'avais envie de la changer !



Using a sponge, I put some Gesso on the background. I then added a few drops of Turquoise Light ink I diluted with a lot of water. After this I added some stamps.

A l'aide d'une éponge, j'ai déposé un peu de Gesso sur le fond. J'ai ensuite rajouté quelques gouttes d'encre Turquoise Light que j'ai diluées avec beaucoup d'eau. Là, j'ai ensuite rajouté quelques tampons.




I coloured the flowers with Chalk Celadon and Turquoise  Light inks in sprays.

J'ai coloré les fleurs avec des encres en spray Chalk Celadon et Turquoise Light.



The chipboard is painted with Matte Green paint.

Le chipboard frise est peint avec de la peinture Matte Green.




I disposed in several places some Gel Medium on which I added beads, Glitters, Microspheres.

J'ai disposé en plusieurs endroits du Gel Medium, sur lequel j'ai rajouté des perles, des Glitters, des Microsphères.


13 Arts products used:







Have a nice day !!




  

No comments:

Post a Comment